Sıkça Sorulan Sorular

1Paket Servisi sisteminin diğer komisyon alan siteden farkı nedir ?

Diğer site komisyon alır Paket Servisi komisyon almadan sadece yıllık sabit bir ödeme ile size kendi web siteniz ve mobil uygulamalarınızı yapar ve aldığınız hiç bir sipariş için ek ücret talep etmez.

2Kendi internet sitemiz var, neden tekrar site yaptırmalıyım ?

Kendi siteniz varsa sadece online sipariş kısmına entegrasyon yapıyoruz, böylece müşterileriniz kolayca sipariş verebiliyor..

3Ben yeni bir sistemle uğraşmak istemiyorum, neden sizi tercih etmeliyim ?

Paket Servisi Sistemini 10 dakikalık bir kullanım ile kolayca öğrenebiliyorsunuz. Mevcut kullandığınız sistemler ile benzer ekranlara sahip olduğu için diğer sistemi kullanan müşterilerimiz hiçbir ek eğitime gerek duymadan hızlıca sisteme adapte olabiliyorlar.

4Paket Servisi Sistemi bana ne kadar bir maliy et avantajı sağlayacak ?

Örneklemek gerekirse diğer siteden günde 40 sipariş aldığınızı düşünelim, siparişlerin de ortalama 20 TL olduğunu düşünelim. 40x20 = 800 TL Günlük online sipariş cironuz ve ortalama %12 komisyon ödediğinizi düşünürsek günde 96 TL ayda 2880 TL site komisyonu ödüyorsunuz. Bu da yıllık 34.560 TL lik bir gider olarak size yansıyor. Paket Servisi Sistemine ayda sadece 120 TL + KDV ödeyerek sadık müşterilerinizi kendi sisteminize çektiğinizi düşünürsek %40 civarında kendi sisteminizden sipariş almanız durumunda aylık 1152 TL komisyon tasarrrufunuz olacak. 120 TL Paket Servisi bedelini çıktığımızda her ay 1000 TL civarında, yıllık 12.000 TL cebinize kalması anlamına geliyor.

5Kendi sistemime müşterileri nasıl çekeceğim ?

Paket Servisi Sistemi kolay uygulanabilir kampanya yapısı sayesinde müşterilerinize ilk siparişleri için belirli tutarda indirim ya da para puan verebiliyorsunuz. Ayrıca her siparişte geçerli olacak bir para puan kampanyasıyla sürekliliği sağlayabilirsiniz. Örneğin ilk siparişe %10 indirim verdiğinizi ve her siparişe %5 para puan verdiğinizi düşünelim. Öncelikle indirimi gören müşterileriniz kayıt olarak sisteme dahil olacak sonrasında verdiğiniz %5 para puanlar sayesinde tekrar diğer siteden sipariş vermek yerine kendi sisteminizi kullanacak, böylece 20. aynı siparişi verdiğinde yemeği biriktirdiği para puanlarla bedavaya getirmiş olacak. Siz komisyon ödemekten kurtulacaksınız, müşteriniz ise bedava yemek yiyecek.

6Elimde mevcut müşterilerimin telefon numaraları var, kendi sistemimi bu müşterilere duyurabilir miyim ?

Sizden alışveriş yapmış ve ticari ilişkiniz olan müşterilerinize SMS yoluyla ulaşabilirsiniz. Ancak bu hizmeti profesyonel bir kurumdan almanız ve müşterinize istediği zaman sms listesinde ayrılma imkanı sunulması gerektiğini hatırlatırız.

7Diğer yemek sitesi ile yaptığım sözleşmeye aykırı herhangi bir durum var mıdır ?

Diğer yemek sitesi genel sözleşmesi ile hiçbir aykırı durum bulunmamaktadır. Dikkat etmeniz gereken nokta kendi siteniz ve diğer yemek sitesi üzerindeki fiyatların aynı olması gerekliliğidir.

8Sipariş geldiğinde takip sayfam açık değilse ya da elektrik/internetim kesildiyse nasıl haberim olacak ?

Paket Servisi Çağrı Merkezi, siz siparişi 5 dk içinde onaylamaz ya da reddetmezseniz otomatik olarak belirlenmiş olan telefonu arayarak bilgi verecektir.

9Müşteri bilgilerini ve puanlarını görebilecek miyim ?

Paket Servisi Sisteminde tüm müşteri bilgilerini cep telefon numarası, kaç sipariş verdiği, email adresi ve kazandığı puana kadar detaylı olarak paneliniz üzerinden sunulmakta ve bu sisteme istediğiniz zaman erişebilirsiniz.

10Ücretsiz Anlık Mobil Bildirim ne demek ?

Örneğin Whatsapp vb. uygulamalarda olduğu gibi sizin uygulamanızı indiren müşterilerinize ücretsiz ve sınırsız mobil bildirim mesajı gönderebiliyorsunuz. Bu bildirimler sizin uygulamanızın logosu ile birlikte müşterinizin telefonuna gidiyor ve tıkladığında sizin uygulamanız açılıyor. Özellikle satış arttırma ve etkileşim konusunda anlık mobil bildirimlerin Paket Servisi kullanan işletmelerin çok işine yaradığını söyleyebiliriz.

11Sistemi aldığımda ne kadar zamanda kuruluyor ve benim ne yapmam gerekiyor ?

Sistemi aldığınızda 7 gün içinde aktif hale gelir ve hemen sipariş almaya başlayabilirsiniz. Sizden sözleşme bilgi formu üzerindeki restoran adı , telefon numarası gibi temel bilgiler ve menü bilgilerinize ulaşabileceğimiz bir döküman ya da internet sitesi adresi talep edilir ve siz hiçbir uğraşa girmeden anahtar teslim mobil uygulamalarınız ve siteniz kurulur.

12Diğer Yemek sitesinden uygulama yaptırdım ancak hiç sipariş gelmiyor, sizde nasıl oluyor da sipariş geliyor ?
Diğer yemek sitesi fonksiyonel olarak size sipariş almayı sağlayan bir mobil uygulama sağlasa bile kesinlikle komisyonsuz sipariş almanızı istemediği için böyle bir sistemi size satmaktadır. Bu sisteme dahil uygulamada müşterinize bir para puan , indirim vb imkan sağlayamadığınız için müşterileriniz haliyle sadece siz komisyonsuz sipariş alın diye bu uygulamayı kullanmayacaktır. Ayrıca yemek sitesindeki panelinizi kapattığınızda otomatikman uygulamanız da kapanmış olacaktır.
13Paket Servisinde online ödeme almak mümkün mü ?
Paket servisi sistemi ve HepsiPay çözüm ortaklığında gerçekleştirilen entegrasyon sayesinde müşterilerinizden online ödeme almanız ve paranın hiç beklemesiz ertesi gün hesabınıza geçmesi mümkün. Bu entegrasyon için detayları müşteri temsilciniz ile görüşebilirsiniz.

Dilediğiniz konuda bize telefonla ya da mail yoluyla ulaşabilirsiniz.

+90 (216) 599 07 08

bilgi@paketservisi.com.tr

 

Bize mail atın




Hızlı mail gönderimi ile bize ulaşabilirsiniz.